Anasayfa
Hanımeli Sitesine Hoşgeldiniz
Zayıf Görünmek İçin Doğru Giyinin

 

İyi görünmenin yolu sadece zayıflamaktan geçmiyor. Doğru kıyafetlerle daha zayıf ve daha ince görünmenin püf noktaları da var. İşte modacılardan daha zayıf görünmenizi sağlayacak 6 öneri

1. Tek renk kullanın

Gece mavisi, kahverengi ya da siyah gibi tek renk koyu renkli elbiseler giyin. Bunun yanı sıra aynı rengin farklı tonlarını da birlikte giyebilirsiniz. Bej, deniz mavisi, mercan ya da teninize en iyi giden renklerde desenleri bulunan giysiler de olabilir. Eğer rengin sizi daha kilolu gösterdiğini düşünüyorsanız, elbise olarak sizde nasıl durduğuna da bakın.

Devamını oku...
 
Doğal Maskeler


Çoktandır ihmal ettiğiniz cildiniz için bugün bir şeyler yapın. Sağlıklı ve ışıltılı bir cilt için sadece buzdolabınızı açmanız yeterli. İçindeki meyve,  sebze, yumurta ve süt size yeter…

ÖNEMLİ NOT: Maskelerinizi hazırlarken mümkünse cam bir kase ve karıştırmak için de cam bir çubuk veya tahta kaşık kullanmanızı öneririz. Önce cildinizi temizlemelisiniz. Maske yapmadan önce cilt tipinizi belirlemelisiniz. Kuru ciltliyseniz limon ve greyfurt gibi turunçgillerden uzak durmanızda yarar var.

Kuru cilt diğer cilt tiplerine oranla daha çabuk yaşlanır (kırışır), yağlı ciltler ise çabuk sarkar. Size düşen görev cildinizde bu dengeyi sağlamak.

Devamını oku...
 
KALICI İNCELİĞİN SIRRI

Kalıcı inceliğin sırrı: Biyometrik diyet

Düşük glisemik indeksli beslenmeyi hedefleyen "Biyometrik Diyet", kişileri sosyal hayattan koparmadan yaşam tarzlarını ve damak zevklerini dikkate alarak sağlıklı ve kalıcı bir inceliğe kavuşturmayı hedefliyor.

Yaşasın Hayat Kliniği'nden yapılan açıklamaya göre, Prof. Dr. Osman Müftüoğlu öncülüğünde klinik uzmanları tarafından geliştirilen diyet, özellikle "sağlığa zararlı yağları" yok etmeyi hedefliyor. Kişiye özel program sayesinde vücudun bel, kalça ve diğer bölgelerinde biriken yağlara kalıcı olarak son veriliyor ve kişiler sağlıklı bir inceliğe kavuşturuluyor. Diyet sırasında günlük toplam kalori tüketiminde yüzde 25-40 oranında bir sınırlama yapmak ve günde ortalama 150-250 kalorilik ek bir fiziksel faaliyette bulunmak yeterli oluyor. Besin dengesi yüzde 30 yağ, yüzde 50 karbonhidrat, yüzde 20 protein olarak planlanıyor.

Devamını oku...
 
Hafıza Canlandırma Egzersizleri
 Hafıza canlandırma egzersizleri

 Sınavlara hazırlanırken güçlü bir hafızaya sahip olmayı çok isterdim. Ama malesef bana doğuştan verilen miktarla yetinmek zorundayım." diye düşünüyorsanız sizi şaşırtacak, bir o kadar da sevindirecek bir haberimiz var.

Devamını oku...
 
Çilek

Uzmanlara göre çilek; bağışıklığı güçlendiren, besin değeri yüksek bir meyve.

Çocuk felci, ağız ve deri yaralarını oluşturan bazı virüsler için öldürücü etki taşır. Ciltteki sivilce ve aknelere iyi gelir. Kansere karşı koruyucu ve ilerlemesini önleyici özellikler içerir. İdrar söktürücü, romatizma ve gut hastalığı ağrılarını azaltıcı etkisi vardır. Sinirleri kuvvetlendirip, bağırsak kurtlarını döker ve ateş düşürür. Çok güçlü bir besin olduğu için bazen alerjiye neden olabilir.

Satın alırken...
Canlı kırmızı renkli ve lekesiz olanları seçin. Paketlerde satılanları kontrol ederek alın. Satın aldıktan hemen sonra tüketin. Buzdolabında 1-2 gün saklayacaksanız saplarını koparmadan ve yıkamadan geniş bir kâse içinde saklayın.

Nasıl yıkamalı?
Çileklerin saplarını ayıklayın. Akar suyun altında hızla yıkayıp süzün. Yıkama suyuna limon suyu ve sirke ilave edebilirsiniz.

Dondurma işlemi
Çileği 1 yıl süreyle dondurarak saklayabilirsiniz. Bunun için taze, sert ve olgun olanları buzlu suda iyice yıkayın. Saplarını temizleyip kâğıt havlu ile kurulayın. Havası mümkün olduğunca alınmış bir kap veya poşetlere doldurup derin dondurucuya yerleştirin.

 
Kalori Harcamak

30 Dakikalık sporla ne kadar kalori harcanır?

Bisiklet
Hızlı pedal çevirerek yarım saatte 260 kalori yakabilirsiniz. Ancak yavaş giderseniz harcayacağınız kalori miktarı 90'a kadar inebilir.

Yüzme
Serbest yüzme ile 300 kalori harcarsınız. Kelebek stili ile 450 kalori, sırtüstü 240 ve kurbağalamada 200 kalori  harcarsınız. İdeal olan yarım saatte tüm yüzme stillerini denemek.

Devamını oku...
 
KALORİ CETVELİ


Yiyeceklerin kaç gramında ne kadar kalori var. Bilmek istiyorsanız...

Devamını oku...
 
Evlenmek-Katlanmak

Evlenmek - Katlanmak

Melih Cevdet'e sormuşlar 'evlilik nedir' diye. Eskiden demiş, kız tarafının ve oğlan tarafının ailesi bir araya gelir, yeni çiftin kuracağı yuva için beraber hazırlık yapılır, beraberce yeni ev düzülürdü. Tabi o zamanlar evler genelde bahçe içinde müstakil evlerdi. O yüzden buna 'evlenmek' denirdi. Şimdi ise yeni evliler apartman dairelerinde yani katlarda oturuyorlar, bu yüzden artık evlilik 'katlanmaktır' demiş.'

1- Bir adam gazeteye ilan vermiş: ''Eş arıyorum''.

Devamını oku...
 
Çocuk Eğitiminde Tutarlılık ve Adalet

Tutarlılık ve Adalet

Tutarsız anne baba tutumları derken anne ve babanın çocukla ilgili farklı farklı kararlar almasını, bugün bir konuyla ilgili bir karar alıp yarın o kararını değiştirmesini ve söyledikleri ile yaptıklarının tutmamasını kastediyoruz.

Çocuk anne babanın davranışlarını model alır. Çocuk gözlemcidir; önce izler, sonra davranır. Anlatılanları değil yaşadıklarını öğrenir. Çocuğun gelişen ruhunu iyi etkilemek anne babanın elindedir, anne baba bir heykeltıraş gibi çocuğun kişiliği oluşturur. Ortaya çıkacak eserin iyi mi, kötü mü olacağını anne babanın tutumları belirler.

Tutarlı Davranış

Çocuk eğitiminde iki temel unsurdan biri sevgi ise diğeri de disiplindir. Çocuk doğru bir disiplin uygulamasının içerisinde kendi kişiliğinin sınırlarını, sosyal sınırları ve sosyalleşme süreci içinde de bazı değer yargılarını öğrenir. Bütün bunlar çocuğa hayat becerileri kazandırır ve bu öğrenme sürecinde anne baba onun rol modelidir.

Devamını oku...
 
Bilgisayar Oyunları Sosyalleşmeyi Engelliyor

Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ömer Üre, "Bilgisayar oyunları, çocukları, sağlıklı gelişmelerinde önemli rol oynayan sosyal oyunlardan uzaklaştırıyor" dedi.

Prof. Dr. Üre, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yaz tatilinin başladığı bugünlerde ailelerin, çocuklarının ruh ve beden gelişimleri için oyunun önemini unutmamalarını istedi.

Üre, çok sayıda çocuk için bilgisayar oyunlarının adeta bağımlılık haline geldiğini, bu durumun da çocukların oyun gereksinimini yeterli düzeyde karşılamadığını vurguladı.

Bilgisayar oyunlarının, çocukları, sağlıklı gelişmelerinde önemli rol oynayan sosyal oyunlardan uzaklaştırdığını ifade eden Üre, "Çocuğa hep şekerli süt verirseniz, zamanla daha sağlıklı ve doğal olan şekersiz sütü içmez. Bilgisayar oyunları da benzer bir etkiye neden oluyor" dedi. Üre, "Birlikte oynanan oyunlar çocuğa ahlakı öğretiyordu, mülkiyet duygusunu, iyiyi kötüyü, sosyal normları, adet, gelenek göreneği öğretiyordu. Bilgisayar oyunlarına kendilerini kaptıran çocuklar ise bağımlı hale geliyor" diye konuştu.

Devamını oku...
 
<< Başlangıç < Önceki 1 2 3 4 5 6 7 8 Sonraki > Son >>

Sayfa 7 - 8

İstatistikler

Üye : 18
İçerik : 224
Sayfa Gösterimi : 679918

Kimler Sitede

Şu anda 607 ziyaretçi çevrimiçi