Anasayfa Diyet
DİYET
FAZLA YAĞLARDAN KURTULMAK PDF Yazdır E-posta

Bu gıdalarla fazla yağlarınızdan kurtulabilirsiniz


 

 

 

Bugüne kadar kilo vermek için birçok diyet yöntemi denediniz ve başarısız mı oldunuz? Kilo vermek için mucizeye ihtiyacınız yok. Doğal yollardan ve yemek yiyerek de kilo verebilirsiniz.

 Reader's Digest dergisinde yer alan habere göre, artık hangi diyeti yapacağınızı düşünmeniz gerekmiyor. İşte vücudunuzun yağ yakma potansiyelini artıran yiyecekler:

Devamını oku...
 
Su içmek için çok sebebimiz var PDF Yazdır E-posta

Günlük tüketilen su miktarına göre iki kişiden biri vücudunu kurak bırakıyor, hafif dehidrasyon yaşıyor. İç hastalıkları uzmanı Dr. Ayça Kaya, vücutta az su bulunduğu durumda, kanın yoğunlaştığına organlara çok az miktarda oksijen ve besin maddesi taşınmasına neden olduğuna dikkat çekiyor.

İnsan bedeninin 2/3'ü sudan oluşurken, her insanın kendini zinde hissetmesi için günde 2.5 litre suya ihtiyacı bulunuyor.

İşte suyun hayatımızdaki rolü:

Devamını oku...
 
Her gün kırmızı et erken öldürüyor PDF Yazdır E-posta

Harvard Üniversitesinde 120 bin denek üzerinde yapılan, 30 yıldan fazla süren araştırmaya göre, düzenli kırmızı et tüketimi, özellikle kanser ve genç yaşta kalp krizi riskini yükseltiyor.

Sonuçları tıp dergisi JAMA'da yayımlanan araştırma, her gün işlenmemiş et tüketenlerin ölüm riskinin yüzde 13 fazla olduğunu gösterdi. Her gün, salam, sosis gibi işlenmiş et tüketenlerde risk yüzde 20 daha fazla.

Araştırma, beyaz etin ise ölüm riskini düşürebildiğini de teyit etti. Düzenli olarak balık tüketenlerin ölüm riskinin yüzde 7, kümes hayvanları tüketenlerin yüzde 14 oranında düştüğü görüldü.

 
Kalori Harcamanın Sırları

"Az yiyorum ama kilo veremiyorum" diyorsanız işte size kalori yakmanın püf noktaları.

Organizma alınan veya verilen kilolara kolayca uyum sağlayıp onu korumaya programlıdır. Böylece siz diyet yapmaya başladığınızda organizmanız eski kilonuzu korumak için kıyasıya bir mücadeleye girer. Birdenbire çok düşük kalorili bir beslenme alışkanlığı edinirseniz, organizma inatla karşı çıkarak bazal metabolizmayı uyarır. Yavaş çalışmaya başlayan metabolizma kilo verme sürecini yavaşlatır. Bu nedenle sağlıklı kilo vermek istiyorsanız, günlük kalori miktarını birdenbire değil, yavaş yavaş azaltın.

KASLARINIZI ÇALIŞTIRIN

İstatistiklere göre kaslı kişilerin metabolizması daha hızlı çalışıyor.
Bu nedenle kaslarınızı güçlendirecek sporlar yapın. Çünkü fiziki aktivitenin iki avantajı var: Biri kalorileri yakması, diğeri kas kütlesini genişleterek yağ kütlesinin azalmasını sağlaması.

Devamını oku...
 
Zayıf Görünmek İçin Doğru Giyinin

 

İyi görünmenin yolu sadece zayıflamaktan geçmiyor. Doğru kıyafetlerle daha zayıf ve daha ince görünmenin püf noktaları da var. İşte modacılardan daha zayıf görünmenizi sağlayacak 6 öneri

1. Tek renk kullanın

Gece mavisi, kahverengi ya da siyah gibi tek renk koyu renkli elbiseler giyin. Bunun yanı sıra aynı rengin farklı tonlarını da birlikte giyebilirsiniz. Bej, deniz mavisi, mercan ya da teninize en iyi giden renklerde desenleri bulunan giysiler de olabilir. Eğer rengin sizi daha kilolu gösterdiğini düşünüyorsanız, elbise olarak sizde nasıl durduğuna da bakın.

Devamını oku...
 
Kalori Harcamak

30 Dakikalık sporla ne kadar kalori harcanır?

Bisiklet
Hızlı pedal çevirerek yarım saatte 260 kalori yakabilirsiniz. Ancak yavaş giderseniz harcayacağınız kalori miktarı 90'a kadar inebilir.

Yüzme
Serbest yüzme ile 300 kalori harcarsınız. Kelebek stili ile 450 kalori, sırtüstü 240 ve kurbağalamada 200 kalori  harcarsınız. İdeal olan yarım saatte tüm yüzme stillerini denemek.

Devamını oku...
 
Belinizi İncelten Egzersizler


Günümüzde insanların önemli bir kısmının daha az fiziksel efor harcayarak hayatlarını idame ettirebilmeleri vücudumuzdaki yağ miktarının artmasına ve artan yağ miktarının dengesiz bir şekilde bel ve basen bölgesinde artmasına neden olmaktadır. Sonuçta obezite ve beli kalınlaşmış göbekli insanlar ortaya çıkmaktadır. Aşağıda kendi kendinize yapabileceğiniz basit egzersizlerle belinizi inceltmenin yöntemlerini bulacaksınız.

Sırtınız için
Yüzü koyun yere uzanın. Ellerinizi çenenizin altında birleştirin. Sırt kaslarınızı hareket ettirecek şekilde 30 -35 derece yerden geriye doğru kalkın. Bu hareketi yoruluncaya kadar tekrarlayın. Bu sırt ve karın kaslarınızı güçlendirir, sırt ağrılarınızı azaltır.

En kötü hareket: Ayakta bedeninizi sağa sola çevirerek, ses çıkartmasını sağlamak, esnetmek, zıplamak hatalıdır. Bu göğüs kafesinizin incinmesine, omur üzerinde baskı oluşmasına veya yeni sırt ağrılarına neden olabilir.

Devamını oku...
 
<< Başlangıç < Önceki 1 2 Sonraki > Son >>

Sayfa 1 - 2

İstatistikler

Üye : 18
İçerik : 224
Sayfa Gösterimi : 679919